План-графік внутрішніх семінарів на 2023 р.

ТОВ «АК «Центр професійного аудиту»

 

План-графік внутрішніх семінарів на 2023 р.

Мета семінарів:

1. інформування працівників ЦПА про новини та нововведення в:

-  в податковому законодавстві;

- НП(С)БО

2. Розгляд окремих питань, пов’язаних із застосуванням на практиці:

- МСБО;

- МСФЗ;

- МСА;

-МСУЯ

 

№ з/п

Дата проведення

Тема семінару

Доповідачі

1

18.01.2023

Впровадження Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення правових засад провадження аудиторської діяльності в Україні

Гук І.О.

Розвадовський М.В.

 

2

26.01.2023

Оновлення порядку військового обліку;

порядок фінансування соціальних виплат після об’єднання ФСС та ПФУ; інші зміни кадрового обліку

Лістрова Світлана

Сертифікат ACCA DipIFR,

3

09.02.2023

ОГЛЯД ОСНОВНИХ ПОДАТКОВИХ НОВОВВЕДЕНЬ 2023 Звітність за 2022 рік

 

Самарченко О.Р.- незалежний експерт-консультант з питань оподаткування та бухгалтерського обліку

4

03.03.2023

Як вплине новий Закон «Про акціонерні товариства» на діяльність аудиторів» (короткостроковий захід) (відеозапис)

 

ВНЗПО «Статус»

Сергій Москвін – Президент UCMA, к. е. н.

5

07.04.2023

Головні концепції МСУЯ 2 «Перевірка якості виконання завдання з аудиту (складова управління якістю на рівні компанії)» (короткостроковий захід)

ВНЗПО «Статус»

Олена Ніколаєва - директор департаменту контролю якості ТОВ "Крестон Україна", IFA (МСФЗ)

6

27.04.2023

Податкове законодавство під час воєнного стану

Самарченко О.Р.- незалежний експерт-консультант з питань оподаткування та бухгалтерського обліку

7

18.05.2023

Кадрові питання під час війни

Лістрова Світлана

Сертифікат ACCA DipIFR,

8

23.06.2023

Основні концепції МСА 540 (переглянутий) «Аудит облікових оцінок та пов’язане з ними розкриття інформації» (короткостроковий захід)

 

ВНЗПО «Статус»

Олена Ніколаєва - директор департаменту контролю якості ТОВ "Крестон Україна", IFA (МСФЗ)

9

06.07.2023

ПДВ в умовах воєнного стану та не тільки.

Від документів до показників декларації

Самарченко О.Р.- незалежний експерт-консультант з питань оподаткування та бухгалтерського обліку

10

29.08.2023

«Трансфертне ціноутворення: простими словами про складне» (короткостроковий захід) (відеозапис)

 

ВНЗПО «Статус»

Микола Мішнин, Член Правління, Голова комітету трансфертного ціноутворення в InternationalAdvisersAssociation, Партнер, Керівник практики трансфертного ціноутворення в
A1 Consulting

11

28.09.2023

Розгляд новин законодавства станом на 01.10.2023 р. Фінансова та податкова  звітність 9 місяців

Самарченко О.Р.- незалежний експерт-консультант з питань оподаткування та бухгалтерського обліку

12

27.10.2023

Актуальні питання кадрового обліку та трудового законодавства

Лістрова Світлана

Сертифікат ACCA DipIFR,

13

22.10.2022

ПРАКТИКА МІЖНАРОДНИХ СТАНДАРТІВ ПРИ СКЛАДАННІ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ

Громадська організація «Професійна організація аудиторів, бухгалтерів та викладачів ОКД»

14

07.12.2023

Підготовка до закриття фінансового року.

Розгляд поточних податкових та бухгалтерських питань

Самарченко О.Р.- незалежний експерт-консультант з питань оподаткування та бухгалтерського обліку

 

Підбірка новин законодавства станом на 01 серпня 2025 року

 


ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА

Мінфін наказом від 16.07.2025 р. № 355 вніс зміни в Інструкцію про службові відрядження в межах України та за кордон, від 13.03.1998 р. № 59 та врахував особливості направлення у відрядження дистанційних і надомних працівників.

Відтак пункт відправлення та повернення таких працівників узгоджується з роботодавцем і зазначається у наказі про відрядження. Мінфін визначив порядок повідомлення роботодавця про місцезнаходження працівника та можливість врегулювання деталей у трудовому договорі. Водночас автори наказу № 355 вказали, що особливості направлення у відрядження таких працівників необхідно прописувати у трудовому договорі про дистанційну/ надомну роботу.

 

*    

 

Кабмін постановою від 30.07.2025 р. № 916 вніс зміни до Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов'язаних та резервістів та до Порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період. Постанова зокрема передбачає наступне:

  • передбачено автоматичне взяття на військовий облік жінок з медичною або фармацевтичною освітою без їх особистої присутності, уточнено алгоритм дій закладів освіти і територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки щодо таких категорій жінок;
  • передбачено присвоєння первинного військового звання "солдат (матрос) запасу" одночасно з прийняттям на військовий облік осіб, які досягли 25 річного віку та не проходили військової служби чи базової загальновійськової підготовки, без їх виклику до ТЦК.

*    

 

Під час перехідного періоду роботодавець на вимогу працівника повинен вести паперову форму трудової книжки паралельно з електронним варіантом

Так, до 10 червня 2026 року триває перехідний період, протягом якого Пенсійний фонд України вносить відсутні дані про трудову діяльність працівників до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування на підставі інформації, яку надає сам працівник або роботодавець. Після завершення оцифрування паперові трудові книжки повертаються їх власникам під підпис.

Під час перехідного періоду дозволяється використовувати як електронну, так і паперову форму трудової книжки.

Якщо працівник вимагатиме вести паралельно з електронним варіантом паперову трудову книжку, роботодавець зобов'язаний це робити, зокрема, як зазначається в статті 48 Кодексу законів про працю України, на вимогу працівника вносити до паперової трудової книжки записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі.

У разі, коли працівник приймається на роботу вперше й вимагає оформлення паперової трудової книжки, згадана стаття зобов'язує роботодавця зробити це протягом 5 днів.

 

БРОНЮВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ

КМУ постановою від 14.07.2025 р. № 847 оновив правила бронювання військовозобов'язаних в частині визнання підприємств критично важливими.

Держадміністрації повинні у місячний строк з дня набрання чинності Постановою № 847 переглянути власні критерії, за якими юросіб визнають критично важливими, відповідно до новацій. Отже, пункт 4 Критеріїв виклали в новій редакції. Визначення критично важливими здійснюють і обласна, Київська міська держадміністрація (військова адміністрація у разі її утворення) - щодо підприємств, установ, організацій комунальної форми власності, а також підприємств, установ, організацій, які розташовані на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці та провадять діяльність у сфері:

  • сільського, лісового або рибного господарства;
  • добувної промисловості і розроблення кар'єрів;
  • переробної промисловості;
  • постачання електричної енергії, газу, пари та кондиційованого повітря;
  • водопостачання; каналізації, поводження з відходами;
  • будівництва;
  • оптової та роздрібної торгівлі;
  • ремонту автотранспортних засобів і мотоциклів;
  • транспорту, складського господарства, поштової та кур'єрської діяльності.

Фактично маємо звуження можливостей для визнання критично важливим через держадміністрації: раніше вони ухвалювали такі рішення щодо усіх юросіб на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, які відповідають Критеріям. Завдяки Постанові № 847 надалі надання держадміністрацією статусу критично важливого дозволяється щодо юридичних осіб комунальної форми власності, а для приватників - за умови діяльності в указаних сферах.

АКЦИЗНИЙ ПОДАТОК

Оновлену декларацію з акцизного податку потрібно подавати вже за липень 2025 року.

Відтак у додатку 1 "Розрахунок суми акцизного податку з підакцизних товарів (продукції) (крім транспортних засобів), на які встановлено специфічні ставки акцизного податку (крім операцій, визначених підпунктами 213.1.9, 213.1.11, 213.1.12 пункту 213.1 статті 213 розділу VI Кодексу)" у таблиці графа "Специфічні ставки акцизного податку" викладена в новій редакції.

Водночас уточнено, що при реалізації тютюнових виробів для продукції, яка маркована марками акцизного податку, придбаними до 25 березня 2025 року, заповнюється графа 14.4, а графи 14.2, 14.3 - не заповнюються. При цьому для обрахунку слід зазначати курс НБУ, який є більшим на дату реалізації товару або на дату придбання марок акцизного податку.

Також у додатку 2 "Розрахунок суми акцизного податку з тютюнових виробів, на які встановлено специфічні та адвалорні ставки акцизного податку одночасно" викладена у новій редакції графа "Ставки акцизного податку, встановлені у пп. 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 розділу VI Кодексу".

Водночас у примітках уточнено, що при реалізації тютюнових виробів для продукції, яка маркована марками акцизного податку, придбаними до 25 березня 2025 року, слід заповнювати графу 13.4, а графи 13.2, 13.3 - не заповнюються. При цьому для обрахунку потрібно зазначати курс НБУ, який є більшим на дату реалізації товару або на дату придбання марок акцизного податку.

Джерело: роз'яснення ДПСУ від 30.06.2025 року.

*    

16 липня Кабмін прийняв постанову № 890 "Про затвердження Порядку маркування алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України".

Згідно з нею починаючи з 1 січня 2026 року для маркування будуть використовувати електронні марки у вигляді графічного елемента (DataMatrix коду). Таке зображення наноситимуть на кожну окрему пачку тютюнового виробу або пляшку алкогольного напою, або ємність з рідиною, що використовується в електронних сигаретах.

Автори документу стверджують, що впровадження електронних марок:

  • підвищить рівень простежуваності обігу підакцизних товарів;
  • забезпечить додатковий контроль за легальністю їх реалізації;
  • сприятиме скороченню тіньового обігу алкоголю і тютюнових виробів.

Водночас очікується зростання ефективності адміністрування акцизного податку та збільшення надходжень до державного бюджету.

Споживач зможе перевірити легальність товару через застосунок, адже разом із графічним елементом електронної марки може бути розміщений спосіб його сканування.

Прийнята постанова є логічним продовженням запуску Електронної системи обігу підакцизних товарів (Е-Акциз), тестування якої триває з 1 березня 2025 року та завершиться 1 січня 2026 року.

Попереднє Положення, затверджене постановою КМУ від 27.12.2010 р. № 1251, втратить чинність з 1 січня 2026 року, крім окремих перехідних норм, які діятимуть до 1 вересня 2026 року.

РРО/ПРРО

Із 1 серпня 2025 року штрафи за незастосування РРО та невидачу чеків знову стягуватимуться у повному обсязі:

Ø  100 % - вартості товарів (робіт, послуг) при першому порушенні;

Ø  150 % - вартості при кожному наступному порушенні.

ДПС закликала суб'єктів господарювання забезпечити дотримання встановлених правил розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, зокрема:

  • використовувати лише зареєстровані РРО, ПРРО або розрахункові книжки;
  • проводити розрахунки на повну суму вартості товарів або послуг;
  • видавати покупцям відповідні розрахункові документи (у паперовій або електронній формі).

ПОДАТОК НА ДОХОДИ ФІЗИЧНИХ ОСІБ

Посадовці ДПС підготували відповіді на найбільш поширені питання, які цікавлять волонтерів і систематизували їх у Інформаційному листі № 5/2025 (за посиланням):

https://tax.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/917534.html

Роз'яснення, викладені у цьому листі присвячені провадженню волонтерської діяльності платниками податків - фізичними особами, а саме:

  • оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб і військовим збором коштів, які надходять на розрахунковий рахунок волонтера;
  • витратам та їх документальному підтвердженню;
  • звітності тощо.

*    

Мінфін своїм наказом від 01.07.2025 р. № 331 оновив форму податкової декларації про майновий стан і доходи (далі - Декларація) та вніс зміни до Інструкції щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи.

Зміни до Декларації спричинені оновленнями до ПКУ, які внесені Законом від 04.12.2024 р. № 4112-IX, що спрямований на встановлення прямої заборони податкового вирахування витрат, пов'язаних з підкупом іноземних посадових осіб.

Разом з цим виправлено технічну помилку у примітці "*" додатка Ф1 до Декларації.

Наказ від 01.07.2025 р. № 331 набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

 

ФОП

Президентом підписано Закон України "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо розширення доступу пацієнтів до лікарських засобів, що підлягають закупівлі особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров'я, шляхом укладення договорів керованого доступу" від 18.06.2025 р. № 4505-IX. Цей акт, серед іншого, містить і податкові пільги для підприємців, які стали на захист Батьківщини.

Надалі пільга зі сплати ЄСВ, ПДФО, єдиного податку та військового збору надаватиметься автоматично не лише підприємцям, призваним на військову службу під час мобілізації (залучені до виконання обов'язків щодо мобілізації за посадами, передбаченими штатами воєнного часу, під час особливого періоду), а й тим ФОПам, які служать за контрактом. Звільнення від виконання податкових обов'язків надається з першого числа місяця, в якому ФОПа було призвано на військову службу або з ним укладено контракт (але не раніше 24.02.2022 р.) до останнього дня місяця, в якому його демобілізовано (звільнено з військової служби). Відповідні зміни внесено до ПКУ та Закону про ЄСВ.

Автоматичність передбачає, що ДПС сама автоматично отримує дані щодо ФОПів, які вдягнули форму, і автоматично застосовує щодо них звільнення від сплати. Крім того, можна без обмеження в часі самому подати податківцям заяву.

Що чекає на ФОПа після демобілізації (звільнення з військової служби):

  • усі податкові обов'язки, не пов'язані з періодом служби, або ті, що виникли щодо найманих працівників, слід виконати протягом 180 календарних днів після демобілізації;
  • якщо має найманих працівників, податкова звітність подається демобілізованою особою протягом 150 календарних днів з дня демобілізації (звільнення з військової служби) без нарахування штрафів та пені.

Зверніть увагу, що обмеження в 10 днів на подання документів - скасовано, а увесь податковий борг військових-ФОПів підлягає анулюванню. Податкова зобов'язана відновити реєстрацію платника єдиного податку з дати її анулювання (якщо скасували через борг).

 

На сьогодні серед ФОПів статистичну звітність подають тільки ті, які здійснюють такі види діяльності:

  • промислове виробництво - Форма №1-П (місячна) «Звіт про виробництво промислової продукції за видами» (не пізніше 10-го числа місяця, наступного за звітним).
  • пасажирські перевезення - Форма №51-пас (2 рази на рік) «Обстеження фізичної особи-підприємця, що здійснює пасажирські автоперевезення на маршруті» (не пізніше 25 травня, не пізніше 25 листопада);
  •  вантажні автомобільні перевезення - Форма №51-вант (2 рази на рік) «Обстеження фізичної особи-підприємця, що здійснює вантажні автомобільні перевезення на комерційній основі» (не пізніше 25 квітня, не пізніше 25 жовтня)

Якщо Ви здійснюєте вказані види діяльності та отримали відповідну форму в «Кабінеті респондента» або повідомлення від органів державної статистики, то це означає, що Вас включено до переліку респондентів і звітність потрібно подати у визначений строк.

 Як перевірити, чи потрібно Вам звітувати?

1. Увійдіть або безкоштовно зареєструйтеся в «Кабінеті респондента» за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису).

2. Якщо Ви залучені до спостереження – буде відображено перелік форм і строки подання.

3. Якщо зазначено, що Ви не залучені – статистичну звітність подавати не потрібно.

Якщо Ви не подавали звітність за минулі періоди (у 2022–2025 роках) – тепер її необхідно подати протягомтрьохмісяців (до 5 жовтня 2025 року).

 Як подати звітність?

Скористатися онлайн-сервісом «Кабінет респондента» через вже обране Вами програмне забезпечення.

 

КОНТРОЛЬ І ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

Державна митна служба роз'яснила, кого з підприємців оминуть документальні перевірки у частині обмежень на проведення перевірок.

Документальні перевірки не будуть проводитись щодо:

  • підприємств, які отримали статус авторизованих економічних операторів (АЕО), адже до таких підприємств вже є високий рівень довіри;
  • підприємств, які самостійно усунули виявлені під час доперевірочного аналізу порушення;
  • підприємств, які системно працюють та мають низькі ризики порушень митного законодавства, підприємств, що нещодавно розпочали зовнішньоекономічну діяльність;
  • підприємств, які знаходяться на тимчасово окупованих територіях або територіях на яких ведуться бойові дії/можливі бойові дії;
  • підприємств, які ввозять на митну територію України товари, визнані гуманітарною допомогою.

Водночас податковий контроль результатів митних оформлень таких підприємств здійснюється шляхом проведення доперевірочного аналізу, результати якого доводяться до них для самостійного усунення виявлених порушень та враховуються під час визначення набору митних формальностей, які необхідно буде здійснити при митному оформлення товарів таких суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності у подальшому.

Перевірки залишаються дозволеними для компаній, які займаються товарами підвищеного ризику, зокрема, підакцизними товарами (тютюновою, алкогольною продукцією) та товарами подвійного призначення.

 

Кабінет Міністрів України постановою від 16.07.2025 р. № 892 вніс зміни до Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов'язаних та резервістів. Новації стосуються функціонування комісій з перевірки стану військового обліку в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях. Також надалі до складу відповідних комісій будуть включатися представники:

  • міжрегіональних територіальних органів Держпраці (в межах повноважень);
  • територіальних органів ДПС.

 

*    

 

Держпродспоживслужба нагадала про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів.

Наразі граничний рівень торговельної надбавки (націнки) на окремі види продовольчих товарів вітчизняного виробництва (крім товарів маркованих як органічна продукція) не має перевищувати 10%.

Зокрема, постановою КМУ від 19.06.2023 N 650 "Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану" визначено перелік таких товарів, а саме: борошно пшеничне вищого сорту; молоко пастеризоване жирністю 2,5 відсотка (у плівці); хліб житньо-пшеничний; яйця курячі категорії С1; птиця (тушки курячі, четвертини тушки курячої); батон; олія соняшникова рафінована.

За порушення суб'єктами господарювання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін законодавством передбачено застосування адміністративно-господарських санкцій згідно зі ст. 20 Закону "Про ціни і ціноутворення", а також накладення адміністративного штрафу відповідно до ст. 1652 КУпАП.

 

ЗВІТНІСТЬ

З 5 липня 2025 року відновлено обов'язкове подання статистичної та фінансової звітності.

У Держстаті пояснили, що обов'язкове подання статистичної та фінансової звітності означає що:

  • подання звітності знову є обов'язковим для всіх підприємств, установ, організацій та підприємців, які залучені до державних статистичних спостережень;
  • якщо ви не подавали звітність за минулі періоди (у 2022-2025 роках) - тепер її необхідно подати протягом трьох місяців - до 5 жовтня 2025 року;
  • відновлено дію граничних термінів подання звітності за поточні періоди 2025 року.

 

28.08.2025 року втрачає чинність Господарський кодекс України

Відповідний Закон №4196-ІХ «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб» передбачає перехідний період у три роки з дати введення його у дію (з 28 серпня 2025 року).

У цей час допускається функціонування раніше створених підприємств у формах державного, комунального, приватного, казенного, іноземного підприємства, тощо. Водночас створення нових юридичних осіб у таких формах заборонено (ст. 13 Закону).

Після завершення перехідного періоду юридичні особи у формі «підприємств» повинні бути перетворені на інші організаційно-правові форми – господарські товариства.

 

Яких суб'єктів стосується: 

Які дії необхідно зробити: 

підприємств, єдиним учасником (засновником) яких є територіальна громада (територіальні громади) 

протягом 6 місяців (28.08.2025-28.02.2026) уповноважений орган місцевого самоврядування може прийняти рішення про їх припинення (перетворення або ліквідацію) 

державних та комунальних некомерційних підприємств 

упродовж 3 років мають провести окремі зміни щодо найменування та організаційно-правової форми 

приватних, дочірніх, іноземних підприємств, підприємств об'єднань громадян (релігійних організацій, профспілок), підприємств споживчої кооперації та їх правонаступників 

мають упродовж 3 років привести у відповідність свої статути та внутрішні положення, а після спливу 3 років -більшість з них мають змінити своє регулювання, якщо не будуть припиненні 

суб'єктів, яким майно належить на праві господарського відання та на праві оперативного управління 

після спливу 3 років положення таких обмежено-речових прав на майно втратить чинність 

державних підприємств, господарських товариств, у статному капіталі яких більше 50% акцій (часток) належить державі або іншому господарському товариству, у статутному капіталі якого більше 50% акцій (часток) належать державі 

протягом 6 місяців (28.08.2025-28.02.2026) мають оприлюднити звітність у повному обсязі  

 

Регулювання господарських договорів, укладених до впровадження змін 

ü  Закон не містить спеціальних перехідних положень щодо господарських договорів, які були укладені відповідно до норм ГК України; 

ü  договори, укладені до набрання чинності Закону про скасування ГК України, залишаються чинними та продовжують свою юридичну дію до моменту завершення строку дії договору або припинення дії договору;

ü  У разі, якщо договір містить положення із посиланням на норми ГК України:  

·       це не призводить до недійсності договору, оскільки закон не має зворотної дії в часі; 

·       дія таких норм припиняється, застосовувати необхідно аналогічні положення ЦК України (отже, рекомендовано внести відповідні зміни до такого договору); 

ü  з моменту скасування ГК України - все, що не передбачено договором - регулюється нормами спеціального законодавства та ЦК України; 

ü  істотні умови договору з 28.08.2025 визначатимуться нормами ЦК (ч.1 ст. 638); 

ü  значні зміни в регулюванні господарсько-правових договорів торкнуться договорів поставки та оренди (які будуть укладені з 28.08.2025 р.), зокрема щодо визначення істотних умов, порядку укладання та виконання договорів, правових наслідків недотримання виконання обов'язків між сторонами; 

ü    такий вид договору як агентський договір не матиме спеціального правового регулювання, оскільки ЦК України подібних норм не містить. Втім, агентські договори, укладені до 28.08.2025 року залишатимуться чинними до завершення строку їх дії, або до припинення на загальних підставах чи за домовленістю сторін.  

 

 

Корпоративна соціальна відповідальність

Питання етики бізнесу

Аудиторська компанія «Центр професійного аудиту» глибоко прихильна до високих етичних принципів ведення бізнесу.

У минулому році всі співробітники компанії знову підтвердили свою відповідність Кодексу етики професійних бухгалтерів та аудиторів.

Фундаментальним принципом соціальної відповідальності компанії є повага до верховенства права та відповідність зобов’язанням, визначеним законом.

АК «Центр професійного аудиту» є відповідальною перед владою у питаннях, що стосуються фінансового моніторингу та обов’язкового аудиту.

АК «Центр професійного аудиту» є відповідальною перед тими користувачами на кого впливають наші висновки  та звіти, а також перед суспільством у цілому за загальний вплив наших висновків та нашої діяльності на громадськість.

Турбота про співробітників

АК «Центр професійного аудиту» підтверджує намір і надалі захищати здоров'я і добробут своїх співробітників.

Широко застосовуючи технології спільної роботи, компанія надає співробітникам можливість самостійно вибирати час, місце і способи роботи.

У минулому році АК «Центр професійного аудиту» витратила понад 20 000,00 грн. на навчання і професійну підготовку своїх співробітників. При цьому 60 відсотків співробітників протягом року пройшли як мінімум один навчальний курс.

Можливостями надомної роботи і гнучкого робочого графіка користується 40 відсотків співробітників Компанії. Протягом минулого року можливості віддаленої роботи (коли співробітник працює переважно вдома) поширилися на 60 відсотків працівників компанії.

Благодійність

 

«У минулому році АК «Центр професійного аудиту» направлено на різні громадські організації та благодійні фонди – понад 160 000,00 грн.» 

 

У 2015 році АК «Центр професійного аудиту» долучилась до Всеукраїнського об’єднання підприємців малого та середнього бізнесу «Фортеця», запропонувавши на безоплатній основі надавати консультації підприємцям України.

 

Охорона довкілля

 

За допомогою віртуального офісу співробітники АК «Центр професійного аудиту» отримують доступ до корпоративної мережі у себе вдома чи в будь-якому куточку земної кулі. Вони користуються високошвидкісним доступом до додатків, пов'язаних з передачею голосу, відео і даних, і в результаті скорочують використання паперу, викиди парникових газів в атмосферу, оскільки для отримання інформації необов’язково приїжджати в головний офіс компанії.

 

АК «Центр професійного аудиту» скорочує до мінімуму використання факсимільного зв’язку та запроваджує систему зберігання робочих аудиторських документів виключно в електронному вигляді. Такі заходи сприяють скороченню використання паперу і спрямовані на охорону довкілля.

 

 

 

 

Аудит

Наш підхід до ціноутворення ґрунтується на принципах максимальної прозорості для клієнта та залежить, від : - трудоємкості окремих етапів робіт; - кваліфікації спеціалістів, що беруть участь в проекті.
Таким чином, чим краще налагоджена у клієнта система обліку та внутрішнього контролю, тим менше будуть витрати праці аудиторів по перевірці та, відповідно, вартість послуг, які ми надаємо.

Погодинна ставка спеціалістів в залежності від кваліфікації.

Аудит Ставка, грн.
партнер 800,00   
аудитор 600,00
помічник аудитора 400,00   

Для визначення орієнтовної вартості аудиторської перевірки фінансової звітності компанії нам необхідна інформація, передбачена в Анкеті попереднього планування аудиту. Якщо Вас зацікавили наші пропозиції, будь-ласка завантажте та заповніть Анкету та надішліть її на нашу електронну адресу.

Additional information